Petnaest godina ste ulagali trud u izgradnju svog apartmana, a sada ste spremni ugostiti svoje prve goste. No, pitali se kako postaviti pravilnu igru? Kako osigurati da se vaši gosti ponašaju prema pravilima koja ste postavili? Izrada kućnog reda i pravila za goste u vašem apartmanu može se činiti komplicirano, no s pravim pristupom i jasnim smjernicama, ovaj proces može postati jednostavan i čak zabavan. U nastavku donosimo nekoliko koraka koji će vam pomoći u izradi kućnog reda koji će zadovoljiti i vas i vaše goste.
1. Razumijevanje potrebnih pravila
Prva stvar koju trebate učiniti jest razmisliti o pravilima koja će osigurati dobar boravak vaših gostiju. Ovo uključuje pravila o ponašanju, korištenju prostora, te sigurnosti. Na primjer, ako je vaš apartman blizu plaže, možda biste željeli naglasiti pravilo o tuširanju nakon povratka s plaže kako biste očuvali čistoću prostora.
Primjeri pravila o ponašanju
Osnovna pravila o ponašanju mogu uključivati:
– **Respektiranje mira:** Gosti bi trebali biti svjesni da ste vi, kao domaćin, također u prostoru i da bučna zabava kasno u noć može smetati susjedima.
– **Nedopuštena ponašanja:** Jasno definirajte da su pušenje u zatvorenom prostoru, divljanje i vandalizam potpuno neprihvatljivi.
2. Jasna i dostupna komunikacija
Nakon što definirate pravila, bitno je osigurati da su gosti u potpunosti upoznati s njima. Postavite lako dostupno mjesto u apartmanu gdje će pravila biti napisana.
Na koji način prezentirati pravila
– **Pismena pravila:** Možete napraviti dobrodošlicu s informativnim letkom ili čak personaliziranom porukom dobrodošlice u kojoj ćete objasniti osnovna pravila.
– **Digitalna verzija:** Razmislite o slanju e-maila s pravilima prilikom potvrde rezervacije, kako bi gosti imali vremena sve pročitati i postaviti dodatna pitanja.
3. Detalji koji čine razliku
Neka pravila budu dovoljno jasna, ali i razumljiva. Ako su previše rigidna, gosti bi mogli osjetiti pritisak. Umjesto toga, komunicirajte pravila s dozom humora. Na primjer:
– “Svi koji se odluče za skakanje u bazen nakon sunčanja, neka zapamte: u kupaćem kostimu morate biti na svom najboljem ponašanju!”
Uključivanje pravila o korištenju pogodnosti
Uključite pravila o korištenju kuhinje, bazena ili teretane. Na primjer, obavijestite goste da se nakon korištenja kuhinje očekuje da ostave sve čisto i pospravljeno. Možda ćete željeti očuvati i kvalitetu opreme, pa je potrebna i kratka napomena o pravilnom korištenju.
4. Bonusi za poštovanje pravila
Razmislite o načinu kako motivirati goste da se ponašaju u skladu s pravilima. Možda biste mogli ponuditi neki mali ‘bonus’ za održavanje pravila. Na primjer, ukoliko gosti ostave apartman urednim, mogu dobiti popust pri sljedećoj rezervaciji.
Osiguranje povratnih informacija
Posjetitelji će cijeniti kada im date priliku da podijele svoje mišljenje o pravilima. Možete postaviti kratki upitnik nakon boravka kako biste saznali što im se svidjelo, a što biste mogli poboljšati. Na taj način ne samo da ćete dobiti vrijedne informacije, već i pokazati gostima da cijenite njihovo iskustvo.
5. Uvijek budite fleksibilni
Imajte na umu da nitko nije savršen i „život” se može nepredvidivo odvijati. Budite spremni na prilagodbu svojih pravila, jer neki gosti možda donesu nova iskustva koja bi mogla obogatiti vašu ponudu. Na primjer, ako primijetite da se gosti većinom ne koriste određenim pravilima, možda je vrijeme za revidiranje i preispitivanje istih.
Biti domaćin apartmana može biti nevjerojatno iskustvo, a pravilno postavljena pravila i kućni red omogućuju ugodan boravak za vas i vaše goste. Pristupi s dozom humora, jasne komunikacije i fleksibilnosti čine taj proces jednostavnijim, a vaše goste zadovoljnijima. U konačnici, svi žele otići s lijepim uspomenama, a to možete postići stvaranjem ugodnog okruženja s pravilima koja su jasna, ali i zabavna.